Przeznaczenie Shinobi

Jest to całkiem nowy świat Naruto. Przyłącz się i baw się razem z nami.

Ogłoszenie

1. Zarejestrój się
2. Zrób KP
3. Konto w banku
4. Mieszkanie
5. Graj razem z nami

#1 2010-08-31 18:49:28

Myszewskis

Administrator

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 80

Fuuton

Techniki Rangi "D"



Nazwa Techniki: Kaze No Yaiba
Opis: Technika prosta i skuteczna. Z jednego palca wypuszczamy dość silny wiatr na naszego przeciwnika. Przy tym Jutsu nie trzeba żadnych pieczęci.



Nazwa Techniki: Enshou No Kaze
Opis: Technika polegająca na skoncentrowaniu Chakry i wypuszczeniu jej na zewnątrz, zmieniając Chakre w wiatr. Można tym odepchnąć wroga lub kunai.



Nazwa Techniki: Furai Uchiwa
Opis: Ta technika pozwala użytkowniku latać na wachlarzu, jednak możemy być tylko 10 metrów nad ziemią. Długość latania zależy ile czakry ma użytkownik.



Nazwa Techniki: Fuusajin
Opis: Jest to technika żywiołu powietrza. Wytwarzamy ogromny podmuch wiatru. Na dodatek nie jest to zwykły powiew. Połączony jest on z elementami kurzu, który później może posłużyć jako zastawiona pułapka na oponenta. Na pierwszy rzut oka pył, który wydziela się wraz z wiatrem nie widoczny.

Techniki Rangi "C"



Nazwa Techniki: Hien
Opis: Użytkownik dzięki tej technice może przedłużyć swoją broń za pomocą chakry, powoduje to stwardnienie brani oraz powoduje to iż broń jest ostrzejsza.



Nazwa Techniki: Boefuu Senpuu No Jutsu
Opis: Trzeba do tej techniki przynajmniej dwóch osób. Można wykonać to Jutsu wykorzystując klona. Przeciwnicy stają na przeciw siebie w dużej odległości od siebie. Potem oboje wykonują technikę jakąś z podmuchem wiatru(np za pomocą wachlarza), co potem daje w efekcie wypuszczenie potężnych podmuchów wiatru które niszczą wszystko w zasięgu 200m.



Nazwa Techniki: Fuuton: Daitoppa
Opis: Dobra technika wiatru. Użytkownik wypuszcza z ust podmuch wiatru który z chwili na chwilę zamienia się w duży podmuch o kształcie kuli. niszczy wszystko na swojej drodze.



Nazwa Techniki: Fuuton: Kaiten Shuriken
Opis: Z wiatru tworzymy wirujące shurikeny nad którymi mamy pełną władzę.Możemy je kontrolować w wszelaki sposób.



Nazwa Techniki: Fuuton: Kazekiri
Opis: Wytwarza się dosłownie cięty wiatr, który jest stosowany na duże summony, by np. odciąć im kończynę co uniemożliwi im ruch. To jest pierwsza faza ataku.



Nazwa Techniki: Fuuton: Reppushou
Opis: Przykładamy dłonie do siebie i wymawiamy Jutsu. Zrywa się wiatr którzy przelatuje najpierw przez nas samych, oczywiście nie robi to nam krzywdy, a następnie gna przeciwnika, odepchnięcie na kilka metrów gwarantowane.



Nazwa Techniki: Fuuton: Senfuuken
Opis: Robimy zamach pięścią jakbyśmy szykowali się do uderzenia, w tym momencie widać jakieś tam przebłyski powietrza, wyprostowujemy rękę, a z niej, z dużą prędkością wylatuje świder wiatru na naszego wroga, w połączeniu z techniką Katona może być bardzo niebezpiecznie.



Nazwa Techniki: Fuuton: Suiran Reppu
Opis: Gdy jesteśmy w klatce, a nasza broń leży po za nią wykonujemy pieczęć węża. Naszą broń wypełnia nasza Chakra. Broń unosi się nabiera rotacji i uderza w klatkę, potem znów, aż w końcu przechodzi przez nią.



Nazwa Techniki: Juuha Shou
Opis: Zamachujemy się ręką i wypuszczamy płaską falę powietrza przypominającą ostrze na naszego wroga.



Nazwa Techniki: Kamaitachi
Opis: Za pomocą wachlarza robimy zamach i wypuszczamy prawie, że huragan na naszego przeciwnika, który jest kaleczony będąc w środku huraganu.



Nazwa Techniki: Komakai Butoukai Tatsumaki
Opis: Z początku wygląda to tak jakbyśmy mieli zrobić technikę Katon, lecz pozory mylą. Przykładamy dłoń jak do techniki Katon, tylko, że po wymówieniu techniki z ust formują się małe tornada połączone z naszą Chakrą. Gdy małe tornadko jest gotowe możemy strzelać w nią w przeciwnika.



Nazwa Techniki: Tatsumaki No Jutsu
Opis: Jest to po prostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze.



Nazwa techniki: Shinkuugyoku
Opis: Dobra i trudna do uniknięcia technika elementu wiatru. Użytkownik po złożeniu pieczęci wypuszcza ze swoich ust od kilku do kilkunastu podłużnych, wiatrowych pocisków. Lecą one w stronę oponenta z dużą prędkością, co wraz z ich ilością sprawia, że trudno uniknąć techniki.

Techniki Rangi "B"



Nazwa Techniki: Dai Kamaitachi No Jutsu
Opis: Bardzo dobra technika do której wykonania potrzebny jest wachlarz. Posyłamy silny wiatr który jest w stanie przeciąć metal, a drzewa kroi bez problemu na plasterki. Jutsu może odbić nawet atak dźwiękowy. Jest to zarazem atak i obrona w jednym.



Nazwa Techniki: Fuuton: Hanachiri Mai
Opis: Silna technika Fuuton. W okół nas pojawia się tysiąc płatków. Po chwili płatki zmieniają się w tornado które uderza w nasz cel.



Nazwa Techniki: Fuuton: Ninpou Kamikaze
Opis: Z silnego podmuchu powietrza wytwarzane są 3 małe trąby powietrzne. Potrafią zaszkodzić naszemu przeciwnikowi okrążając go. Po chwili 3 małe trąby łączą się tworząc jedno duże tornado.



Nazwa Techniki: Fuuton: Ninpou Kami Oroshi
Opis: Ze złożonych rąk wypuszczamy strumień powietrza, który leci jak świder zmiatając naszego przeciwnika.



Nazwa Techniki: Juuha Reppuu Shou
Opis: Ulepszona wersja techniki Juuha Shou. Tutaj wytwarzamy w dłoni sporą falę, która po chwili tworzy wielką łapę z wiatru. Możemy nią sterować. Gdy się z czymś zetknie robi spore zniszczenia.



Nazwa Techniki: Kaze Furai
Opis: Dzięki tej technice możemy latać, będąc unoszonym przez podmuch wiatru stworzonym za pomocą naszej Chakry. Długość latania zależy od naszej Chakry.



Nazwa Techniki: Kaze Kir
Opis: Tego Jutsu używała Kyaku, jedna z osób które porwały Matsuri. Przy pomocy swoich mieczy, tworzyła bardzo ostry podmuch powietrza, który neutralizował inne ataki typu Fuuton.



Nazwa Techniki: Okamaitachi
Opis: Nieco ulepszona wersja zwykłego Kamaitachi która wygląda zupełnie inaczej. Tu również robimy zamach wachlarzem jednakże posyłamy na przeciwnika wiatr który jest bardzo widoczny i zatacza nawet małe spirale. Oczywiście ma to służyć by odepchnąć przeciwnika itd, wiatr rani bardziej niż w zwykłym Kamaitachi.



Nazwa Techniki: Senmoufuu
Opis: Jedna z technik wiatru. Używała go Kyaku, jedna z tych, którzy co porwali Matsuri. Brała ona swoje 2 miecze, brała zamach, a następnie machnęła nimi przed sobą. Tworzył się wówczas wielki wiatr, siłą równy Dai Kamaitachi no Jutsu.



Nazwa Techniki: Tatsu No Oshigoto
Opis: Z początku nic się nie dzieje. Jakby to był nie wypał, lecz za chwilę z nieba tworzy się duże tornado które wciąga przeciwnika do środka. Jeżeli chmury były ciemne jakby miała być burza, w tornadzie ranią nas wyładowania elektryczne, jeżeli z chmur padał deszcz to w tornadzie jest ulewa.



Nazwa techniki: Shinkuuha
Opis: Mocna technika Fuuton. Użytkownik jutsu gromadzi w płucach duże ilości powietrza, które łączy ze swoją chakrą. Następnie wypluwa je tworząc ostrze z wiatru o długości około dwóch metrów. Jest ono bardzo ostre i może nawet zabić. Stosuje się ją najczęściej na kilku oponentów.



Nazwa techniki: Shinkuudaigyoku
Opis: Ulepszona technika Shinkuugyoku. Tym razem shinobi wypuszcza z ust o wiele większy jeden pocisk z wiatru. Ma on mniej więcej średnice Chou Oodama Rasengan. Jest on dużo silniejszy od zwykłych pocisków ale traci na szybkości. Potrafi stać się naprawdę niebezpieczny.

Techniki Rangi "A"



Nazwa Techniki: Fuuton: Mugen Sanjin Daitoppa (wymaga posiadania: Shukaku)

Opis: Po nabraniu bardzo dużej ilości powietrza kumulujemy ogromną ilość powietrza, a następnie wydmuchujemy ją. Jedna z lepszych technik Fuutona.



Nazwa techniki: Atsugai
Opis: Bardzo niebezpieczna technika wiatru. Użytkownik zbiera w płucach powietrze i chakrę. Następnie tworząc pieczęcie wypluwa je w postaci potężnego wiatru. Wiatr zachowuje formę kuli. Jest dość silny by niszczyć skały i wyrywać drzewa. Może zabić przeciwnika. Po użyciu wiatr zostawia wielki krater.



Nazwa Techniki: Fuuton: Rasengan (wymaga znajomości techniki: Rasengan)

Opis: Jest to Rasengan do którego dodajemy naturę Chakry Fuuton. Jest on o wiele silniejszy od poprzednika.



Nazwa Techniki: Gufuu Suika No Jutsu (wymaga znajomości techniki: Rasengan)

Opis: Gufuu Suika no Jutsu jest techniką Wiatru jak i Wody. Do tego Jutsu potrzebne są dwie osoby, w tym wypadku to Jutsu może opanować tylko Naruto ponieważ potrafi Fuuton: Rasengana, oprócz niego jest potrzebna osoba która potrafi Suiton: Hahonryuu. Gdy te dwa Jutsu się połączył powstaje wirujący wodny tajfun, który bez problemu rozwali techniki ognia.



Nazwa: Fūton: Shinkū Renpa
Opis: Technika polega na zebraniu dużej ilości chakry fuutonu w jamie ustnej a następnie wypuszczeniu jej pod postacią ostrzy które lecą pod różnymi kątami i tną wszystko na swej drodze, nawet metal.



Nazwa Techniki: Kyouryoku No Kaze

Opis: O wiele potężniejsza wersja Enshou no Kaze. Tutaj wiatr jest o wiele bardziej widoczny. Może pociąć bardzo dużo rzeczy, a nawet człowieka.


Techniki Rangi "S"



Nazwa Techniki: Fuuton: Rasenshuriken (wymaga znajomości techniki: Fuuton: Rasengan)

Opis: Jedna z najpotężniejszych technik. Na czym ono polega? Naruto robi dwa klony. Jeden zabiera się za to jakby robił Rasengana a drugi dodaje do tego naturę wiatru. W rezultacie powstaje biały shuriken. Na pewno siłą przewyższa Oodama Rasengana, przy bezpośrednim ataku zabija, w trybie sage mode można tym rzucać bez uszczerbek na zdrowiu, zaś bez ów trybu możemy tej techniki użyć max 3 razy. Za pierwszym razem nie odczuwamy, żadnych skutków ubocznych poza napadami bólu w ręce. Za drugim razem władność chakry w naszej ręce jest obniżona. Cięzej nam wychodzą techniki do których jest potrzebna ta ręka. Trzecie użycie to całkowite pozbawienie się kontroli chakry w dłoni. Klany, które tworzą nowe elementy z dwóch żywiołów nie mogą wówczas używać swoich technik.

Offline

 
Legenda:Admin Moderator Akatsuki Nukenin Kage Sannin Jounin Tokubetsu Jōnin Chunin Genin Student Akademii

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.anglicykjo2011.pun.pl www.angelsclan.pun.pl www.otekipa.pun.pl www.220v.pun.pl www.himavanti.pun.pl